ثبت نام در مجله
ورود به پنل کاربری
مهلت ارسال مقالات

آخرین مهلت ارسال مقالات برای دوره ۲ -شماره ۸ -زمستان ۱۴۰۳:

(۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۳)

 
بانک ها و نمایه ها

civilica

tpbin

magiran

56454

jref-fa

Irindexing

Untitled

 

 

قوانین

قانون بین المللی کپی رایت

 این نشریه تحت قانون بین المللی کپی رایت BY: Creative Commons  می‌باشد.

قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار

این نشریه تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) است و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.

open access
دسترسی آزاد به مقالات نشریه
 
DOAJ
 
بررسی تاثیر ارائه خدمات الکترونیک بر میزان رضایت مشتریان سازمان تامین اجتماعی
دوره 1، شماره ۱، ۱۴۰۲، صفحات 23 - 40
نویسندگان : علی پاسبان اسدآبادی* 1 ، سلاله عبدی پور 2

1 کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر

2 کارشناس ارشد مهندسی فناوری اطلاعات

چکیده :
استفاده از خدمات دولت الکترونیک در چندسال اخیر در کشور ما بسیار رشد چشمگیری داشته است. سازمانهای بسیار زیادی از این خدمات برای انجام وظایف خود و یا سرویس دهی به مشتریان استفاده می کنند. یکی از این سازمانها، تامین اجتماعی است. از آنجا که سازمانهای بیمه در کشورهای مختلف با ارائه خدمات بسیار مهم در شرایط بحرانی (مانند وقوع تصادفات، ابتلا به بیماری یا بستری در بیمارستان، آتش سوزی و...) نقش بسیار اساسی در آرامش خاطر مشتریان خود دارند، لذا برای کاستن از هزینه ها و مدت زمان لازم برای بهره مندی از سرویسها، استفاده از خدمات دولت الکترونیک در سازمانهای بیمه الزامی شده است. در این حالت، برای ثبت درخواستهای مختلف برای دریافت سرویسهای متعدد موجود در سازمان های بیمه، تنها کافیست تا مشتریان از طریق اینترنت به وبسایت یا سامانه ایجاد شده توسط آن سازمانها ملحق شوند و درخواستهای خود را به صورت آنلاین ارائه نمایند. یکی از مهمترین موارد در استفاده از خدمات دولت الکترونیک در سازمانهای بیمه مربوط به برآورده ساختن رضایت مشتریان و جلب اعتماد آنها می باشد. در این تحقیق سعی داریم تا عوامل موثر و تاثیرگذار در جلب اعتماد و رضایت مشتریان استفاده کننده از خدمات دولت الکترونیک مورد استفاده در شرکتهای بیمه را مورد بررسی قرار بدهیم.
کلمات کلیدی :
خدمات دولت الکترونیکی، رضایت مشتریان، سازمان تامین اجتماعی